
Proč mít video?
Video propagace je jedním z nejlepších digitálních marketingových nástrojů současné doby.
Zvyšuje prodeje Vašich produktů
Přidáním produktového videa na svůj web můžete zvýšit šanci na jeho prodej. Studie společností dokazují, že až 74 % zákazníků si produkt po shlédnutí takového videa následně zakoupí.
Buduje důvěru ve Vaši značku
Důvěra ve značku je základní potřebou každého zákazníka. Když nabídněte svým klientům zajímavé a užitečné informace, pomůže vám to svoji cílovou skupinu nejen zaujmout, ale také u ní vzbudíte emoce.
Zvyšuje hodnocení obsahu na Vašem webu
Videa zvyšují čas strávený na vaší webové stránce. Delší návštěva znamená, že web má dobrý obsah, což zajišťuje lepší hodnocení při vyhledávání. Dle statistik máte 50x vyšší pravděpodobnost, že se objevíte na předních pozicích Googlu pokud máte na stránce video.
Vysvětlí a ukáže vše, jednoduše a rychle
Uvádíte na trh nový produkt nebo službu?
Vytvořte produktové video, vysvětlující jak produkt či služba fungují. Zákazníci to určitě ocení.
Zasáhne daleko více zákazníků než texty a fotky
Současná doba je příliš rychlá a hektická pro čtení dlouhých návodů a popisků. Dnešní zákazník chce vidět produkt v akci. Pomocí videa můžete zasáhnout širokou cílovou skupinu.
Neustálý nárůst prohlížení videa na smartphonech
Videa na svých mobilních telefonech prohlíží přes 50 % uživatelů a toto číslo neustále roste.
Lidé prostě chtějí sledovat videa za pohybu, odkudkoliv a kdykoliv.
Sdílení na sociálních sítích
Sociální sítě video obsah ve velkém podporují. Vytvořte video, které zaujme, bude zábavné a neotřelé a uživatelé ho mezi sebou budou sdílet. Návštěvnost vašeho webu určitě poroste.